Adminisztrációs költségek csökkentése

Adminisztrációs költséges csökkentése

Koordinált adminisztrációs folyamatok
Elektronikus feldolgozás a Haberkornnal

A szükséges termékeket tartalmazó megrendelések és a hozzájuk kapcsolódó beszerzési folyamatok nagy adminisztrációs terhet rónak a cégekre. A Haberkorn olyan lehetőségeket kínál, melyekkel ezek a folyamatok elektronikus úton bonyolíthatóak, ezzel csökkentve az adminisztrációs veszteségeket.


Mi így csináljuk

Hatékonyabb adminisztráció elektronikus folyamatokkal
Üzleti folyamatok feltérképezése

Az adminisztráció hatékonysága jelentősen növelhető az elektronikus munkafolyamatokkal. A Haberkorn a megfelelő partner, akivel egyszerűsítheti cége beszerzési folyamatait az elektronikus üzleti folyamatok bevezetésével. Ez a folyamat az e-shopban történő termékkereséssel, kiválasztással és megrendeléssel kezdődik, később pedig integrálható az Önök beszerzési rendszerébe.

Elektronikus adatátvitel
Elektronikus adatátvitel

A Haberkornnál lehetőség van az összes általánosan használt adatátviteli protokoll alkalmazására. Így lehetőség van a különböző rendszerekben az elektronikus folyamatok kialakítására. Ezzel lehetővé válik a hibamentes és automatizált kommunikáció, ami jelentősen megkönnyíti a napi munkát. A gyors rendelés-feldolgozás pedig nyereséget biztosít Önöknek.

Haberkorn - egyedi folyamatok
Irányítható egyedi folyamatok

Szeretnénk leegyszerűsíteni az adatcserét, amennyire csak lehetséges. A munkafolyamataink egyszerűek, rugalmasan alakíthatóak és nagyon egyszerűen beilleszthetőek vevőink üzleti folyamataiba. Ezen kívül a beállítások nagy részét Önök is elvégezhetik saját maguknak. A Haberkorn e-shopban kialakíthatóak a munkafolyamatok és kiemelt vevői funkció is beállítható. Tanácsadóink segítségével konfigurálhatóak az Önök számára legoptimálisabb beállítások.