Schneeberger -tól | Bővebben: Profil rendszerek
| -40 °C – + 80 °C |
| Kettős ajakos keresztkaparók az elülső oldalon és 2 hosszirányú és vízszintes kaparók mindkét oldalon további lezárások az elülső lemez és az acéltest között |
| Az alkalmazástól függően a járművek olajozottak (LN), könnyű zsírral kentek (LG) vagy teljesen kenésűek (LV) A vezető kocsik többféle kenési csatlakozásai minden irányból lehetővé teszik a kenőanyag bejuttatását |
| Jobb rezgési viselkedés kisebb rezgési amplitúdókkal a hosszabb szerszám élettartamért |
| Nagyobb méretpontosság és jobb felületi minőség a munkadaraboknál |
| Minimális rezgés, alacsony zajszint nagy sebességnél is A műanyag görgő-visszavezető pótlólagos kenőtartályként is funkcionál |
| Magas vezeték-merevség, alacsony karbantartási igény A kopott alkatrészek a görgő visszavezető szétszerelése nélkül cserélhetők |
| A pálya O-elrendezése nagyobb belső támasztási távolságot valósít meg, egyenletes és magas erőelnyelés minden irányból |
| Az érintkező felület alkalmazkodik az adott terheléshez, így csökkentve a kopást |
| A maximális rögzítési merevségért |
| 50 m / s² |
| 180 m / perc |
| B | normál kocsi, hosszú | ||
G3 | standard pontosságú | V1 | enyhe előfeszítés (standard) | |
R1 | referenciaoldal lent | CN | nincs bevonat | |
S10 | zsírzó csatlakozás bal, középen | LN | olajkenés |
| -40 °C és +80 °C között |
| 3 m/s |
| 50 m/s² |
| átedzett csapágyacél |
| POM, PAPA, TPU fröccsöntés |
Az Ön személyes kapcsolattartója
Kérjük, jelentkezzen be, hogy közvetlenül személyes kapcsolattartójának írhasson. Szívesen segítünk, amennyiben nincs regisztrálva általános kapcsolattartónkon keresztül.